x تبلیغات
کاشت دندان - دکتر آریام

نقش لیزر در درمان بیماری های ایمپلنت

موکوزیت و پری ایمپلنت Pri Implantitis بیماری بافت های اطراف ایمپلنت (لثه و استخوان) می باشد که به صورت یک شرایط التهابی که در آن ایمپلنت با درجاتی از تحلیل استخوان (به میزان حداقل 4 میلی متر) درگیر می باشد.

 

ادامه مطلب

تاثیر کلسترول و ویتامین D بر ایمپلنت

تاکنون همیشه در مورد تاثیر دیابت بر ایمپلنت تحقیق و بحث شده است اما در سال های اخیر به نظر می رسد که سطوح کلسترول و ویتامین D می تواند بر کاشت دندان که توسط بهترین متخصص ایمپلنت انجام می شود، تاثیر گذار باشد.

ادامه مطلب

نقش آنتی بیوتیک در درمان ایمپلنت

اولویت امروزه دندان پزشکان حفظ سلامت دندان از لحاظ عملکرد راحتی زیبایی می باشد. دندان ها جزء اصلی سیستم دهانی هستند. از دست دادن دندان ها باعث از دست دادن توازن و تعادل عملکرد دهانی بی کفایت و نا زیبایی دهان می شود.

ادامه مطلب

تغییرات فشار و دندانپزشکی پرواز

در مقاله ای از دندانپزشکی کسرا در مورد غواصی و ایمپلنت صحبت کردیم. در این نوشته قصد داریم توضیحاتی مفصل تر در زمینه تغییرات بارومتریک و پرواز به شما ارائه دهیم.

 

ادامه مطلب

CBCT و ایمپلنت

رادیولوژی شایع ترین ابزار تشخیصی در دندانپزشکی است. بیش از یک چهارم تمام رادیوگرافی های پزشکی توسط دندانپزشکان گرفته می شود. از زمان کشف اشعه x در 120 سال پیش، رادیوگرافی دندانی شایع ترین وسیله تشخیصی در دندانپزشکی می باشد. عکس های رادیوگرافی 2 بعدی (2D) در تشخیص ساختار های 3 بعدی و پاتولوژی های مرتبط با آن ناتوان هستند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد